آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

سکوت





قرار نیست اینجا فقط آه بکشیم .  قرار است با هم ببینیم , بخوانیم و بنویسیم . اما حق داریم هرچقدر دلمان خواست آه بکشیم از سر اندوه , از سر رضایت و یا از  سر چیزی بین اینها !




نظرات 8 + ارسال نظر
محسن جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ http://after23.blogsky.com

آغاز به کار وبلاق وزین آه هایی که می کشیم هفت مرتبه بر شما و خودمان مبارک باد.
لینک این وبلاق را به وبلاقهای خودمان اضافه کردیم.
فکر کنم اشکالی نداشته باشد که از سر خوشحالی هم آه بکشیم. ها؟

مرسی و مرسی و مرسی .
می توانیم گفتگو کنیم راجع به اینکه آه از سر رضایت و آه از سر خوشحالی با هم چه فرقی دارند یا ندارند !

پروانه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ق.ظ

اینجا را خیلی دوست دارم

چقدر خوب . خیلی برام مهم بود که تو دوست داشته باشی .
جدی می گم !

ساحل جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://lizard0077.blogfa.com/

سلااااااااااااام

مبارکا باشه

بنده عجالتن یه آه از سر ذوق مرگی می کشم که یه جایی افتتاح شده که می شه بی دردسر توش آه کشید وکسی هی بهت گیر نده.

اصلن من قبلن بدون این جا چطور آه می کشیدم؟



الهی من غش کنم برای اون کودک درون تو که اصلا آه کشیدن بلد نبوده .

محسن جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://sedahamoon.blogsky.com

آه هم انواع مختلف دارد. و من هیچ وق نفهمیدم که آه سرد مثلن ینی چه؟ اصل آه خودش آیا گرم است که گاه به گونه ای از آن ها می گویند، سرد؟

جواب جدی : آه اصولا گرم به حساب می آید چون یک نفس بلند است .
وقتی می گویند سرد که احتمالا از حس سرد ما ناشی شود و در درون حبس شده به بیرون نیاید .

جواب خیلی جدی تر :

پروانه شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:05 ق.ظ

خودت خوب میدونی چقدر دوست داشتم این چنین جایی برای نوشتن داشته باشی و بارها ازت خواستم بنویسی و ما بخوانیم.

امیدوارم این جا همیشه شبیه مازندران" نه گرم و نه سرد و همیشه بهار" باشد

مرسی از اینهمه تشویق عزیزم .

مهسا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:49 ب.ظ

چرا باید آه بکشیم وقتی میشه خندید

فقط خنده که نمیشه !
گاهی آه عیب نداره از سر رضایت .

ali سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:02 ق.ظ

چقدر شما خوب می بینید ظریف و دقیق
فکر کنم روسری سفید با گلهای سرخ و ریز ریزش رو جا گذاشتید و تو ی عکستون نیاوردید و البته اگه زیر روسری یه صورت خندون با لپهای سرخ شده از نم و سرما با موهای موج دار شما بود با اون صورت بیضی و ... خیلی زیباتر می شد
ببخشید که تصور خودم رو از صورت شما به زبون آوردم
گاهی فراموش می کنم ادب چیز خوبیه و نباید پامو توی حریم خصوصی دیگران بزارم.

عجب ! البته من اسم این چیزهارو ادب یا بی ادبی نمی ذارم . دیشب نوشته ای رو برای اکثر آنها که ایمیلشان را داشتم فرستادم . باید برای تو هم بفرستم .

ali سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:38 ب.ظ

منتظرم و چشم به راه

چشم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد