آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

خیال




نظرات 13 + ارسال نظر
رشاد شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

خیال رفتگان شب تا سحر در جانم آویزد
خدایا این شباویزان چه می‌خواهد از جانم

خیلی خیلی قشنگه .
احتمالا باید باشه ... چه می خواهند ...

شهرزاد یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

این خیال انگار چیز خیلی خیلی عزیزی است به خصوص برای شاعران حافظ از اشتیاق ابن خیال آتش دوزخ رو به حان می خره:
در آتش ار خیال رخش دست می دهد
ساقی بیا که نیست ز دوزخ شکایتی

چه شاعر باشی و په نباشی خیال برای آدمها عزیزه مگر اینکه عزیز نباشه ......

پروانه یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

با دیدن این بیت صدای شجریان آرام و مهربان در گوشم طنین انداخت و یاد روزهای جوانی ....

چه خوشگل درستش کردی!

اتفاقا قصد داشتم لینک یوتیوب شجریان وقتی اینو خونده بذارم ...

مرسی !

پروانه یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

امروز همکارم آمده بود و از من کاری خواست و مشغول انجامش بودم دیدم داره میگه : چه خبره اونجا!
نگاش کردم دیدم داره لبخندی میزنه و زیر چشمی از پنجره به بیرون نگاه می کنه
گفتم چه خبره ؟
- ندیدی؟!
کنجگاو شدم رومو به طرف پنجره برگرداندم
یک دختر و پسر جوا ن سرگرم بوس و کنار بودند
آنقدر این منظره آرام دوست داشتنی بود که اشک تو چشم همکارم جمع شده بود
منم دست از کار کشیدم و دو تایی نشستیم به تماشا..

گفتم: این جوونی دیگه تکرار نمیشه. میبینی چقدر خوشحالند
گفت: آره.. همینجوری تو فکر بود

گوشی پسره زنگ زد
.
یکی صداشون زد
.
دختره رفت و با دو لیوان شربت برگشت
..
تا می آمدند بوسه ای بدهند و بگیرند مزاحم ها گوناگون
..
- همکارم که زن کرد خیلی با مرامی هم هست گفت:ای..اگه گذاشتن..
..
وقتی که رفت به چهره ش فکر می کردم .. انگار رفته بود تو رویا

شاید داشت این دوبیتی بابا طاهر رو می خوند..


چه تماشایی !!! چه خیال انگیز !!

پروانه دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ق.ظ

بهتر گه نگذاشتی!
صدای شجریان با یوتیوب و Mp3 گوش ندی بهتره
فقط audio و در سکوت نه وقتی همه حرف می زنند موسیقی زمینه بگذاری
یعنی اون موقع است که موسیقی و طنین صداش افسونگر میشه

اینم حرفیه .

شهرزاد دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

خیال روی تو در هر طریق همره ماست
نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
حافظ

خیال روی تو نازنین .
عجب قصه ها می گی شهرزاد قصه گو .

فرناز سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ

دوستان و رهگذران , این پست رو شنبه دهم تیر و پست قبلی رو پنجشنبه هشتم آپ کرده بودم بعد به خاطر اشتبا ه جابجا شد و حالا تاریخ درست نداره !

محسن سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

دورانی در سالهای 56 و 57 داشتم که هر وقت اراده می کردم در کنار باباطاهر بودم. یا در کنار پورسینا بودم. معمولن در این گونه جاها روی سنگی یا پله ای می نشینم و بعدش نمی دانم به چه فکری فرو می روم.

کدام باباطاهر یا کدام پورسینا ؟! شاید درگیر نام این پست شده اید ؟

محسن چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ق.ظ

همان باباطاهر و پورسینایی که هر دو در همدان خوابیده اند.

محبووب پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:54 ب.ظ

خیال روی تو در هر طریق همره ماست
نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست
به رغم مدعیانی که منع عشق کنند
جمال چهره تو حجت موجه ماست
ببین که سیب زنخدان تو چه می​گوید
هزار یوسف مصری فتاده در چه ماست
اگر به زلف دراز تو دست ما نرسد
گناه بخت پریشان و دست کوته ماست
به حاجب در خلوت سرای خاص بگو
فلان ز گوشه نشینان خاک درگه ماست
به صورت از نظر ما اگر چه محجوب است
همیشه در نظر خاطر مرفه ماست
اگر به سالی حافظ دری زند بگشای
که سال​هاست که مشتاق روی چون مه ماست

+ واقعا اگر خیال نبود...

واقعا اگر خیال نبود .. زندگی کمرنگ تر بود .

محبووب دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ب.ظ

بانو کجایی؟
بیا ...
می خواهیم آه بکشیم

قریون مرام و معرفتت .. در کافی نت هستم ! دائم دارم آه می کشم در کنار تمام همشهریان بدون اینترنت !!!

محبووب سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
این هم یک آه مَد دار برای همدردی با بانو

عماد پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:45 ب.ظ http://emad-milanloo.blogfa.com

سلام
من با شعرهای باباطاهر خاطرات زیادی دارم........ ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد