آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

تقریبا نیم قرن



نظرات 12 + ارسال نظر
masi چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.yasyas-66.blogfa.com

من متوجه نشدم

خودم هم متوجه نشدم !

پروانه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:03 ب.ظ

یک قرن و بیست ساله شی !
بغل ماچ بوس

مرسی عزیزم

محسن پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ http://after23.blogsky.com

پسر انگار همین دیروز بود. من کلاس چهارم ابتدایی بودم و توی کوچه با بچه های محل الک دولک بازی می کردیم که خبر دادند که شما متولد شدی.
به این زودی نیم قرن از آن روز گذشت؟!
آغاز نیم قرن دوم بر شما خییییییییییلی مبارک باشه.

مرسی و حالامی فهمم که تقصیر کی بوده ؟؟!! هی گفتم الک دولک بازی نکنید نیم قرن می گذرد ها ...

یلدا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

چشم هم می زاری سال ها می گذرند
من همان اول متوجه شدم!

متوجه چی ؟؟!!

masi پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.yasyas-blogfa.com

ببخشید تروخدا من گیج میزنم
الان جبران میکنم
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولد مبارررررررررررررک
ایشاله 120 ساله بشى با آرزوى بهترینها

ببخشید نداره !

یلدا پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

اصل موضوع یادم رفت
تولدت مبارک

محبوبه جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

درووووووووووووووووووووووووووود
وای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
منو شطرنجی کنید
بانووووووووووووووووووووووووووووووووووو
تولدتون مبارررررررررررررررررررررررککککککک
ببخش منو ببخش منو ببخش منو ببخش منو
دیر رسیدمممممممممممممممممممم
امان از این روز شماری های زندگی که حواس منو از همه جا پرت کرده. بانو نمی دونم دوست دارید یا نه اما ایشالله 120 ساله شید :)
یه دسته گل نرگس تقدیم به شما که خودتون گلید

+فرناز بانو جانم پشت این بوته ها دارید چکار می کنید؟

بلیل جان شیرازی خودتو ناراحت نکن دیر نیست ! این روزها من اونقدر از خودم عقبم که هرچقدر هم بد بدو کنم نمی رسم به خودم, برای همین می فهمم ... و می دونی که چقدر هم این نرگسهامو دوست دارم .. مرسی .
ضمنا خیلی ساده است من پشت بوته ها دارم دنبال نیم قرن که ریخته زمین می گردم

محبوبه جمعه 24 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

دوستان دست دست. میخام شعر بخونم به این مناسبت. لطفا همراهی کنید. دست دست...

اشک شادی شمع و نگاه کن
که واست میچکه چیکه چیکه
کام همه رو بیا شیرین کن
بیا کیک رو ببر تیکه تیکه
همه جمع شده اند دور تو امشب
گل بوسه میدن تا بچینی
در جشن تولد عزیزم
همه انگشترن تو نگینی
نگاه بادبادکارو
نگاه عروسکارو
همه رنگ و وارنگی
عجب شب قشنگی
عجب شب قشنگی
تولد تولد تولدت مبارک
تولد تولد تولدت مبارک

هفصد و شونصد و نهصد و پونصد تا بووووووووووووس

تقدیم به شاخه نبات ِ آقای سرخه ریکا
http://img4up.com/up2/21439501376905097671.jpg

وای مرسی مرسی .. تازه گلهارو بگو . مرسی .

یلدا شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

متوجه شدم نزدیک نیم قرن از چیزی گذشته اما نمی دونستم چی!

اما بعدا تو فتووبلاگ متوجه تولدتون شدم .
......
جواب کامنت هاتون که مثل یک دختر بیست و اندی سال هست .

باز هم مرسی . حدس میزنم تو ازم تعریف کردی اما من خیلی ناراحت شدم دختر بیست و اندی ساله ؟ وای بر من

یلدا یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

بله تعریف کردم . بیست و اندی یعنی جوان . این که خوبه دل آدم جوان باشه .

ali دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

کاش وقتی دلمون شاد می شد دیگران بهمون تبریک می گفتند ...
فکر کنم برای بعضی ها یک بار هم تبریک گفته نمی شد
به هرحال مبارک باشه
فکر کنم من دو یا سه سال از شما بزرگترم
همیشه سر بلند و سبز و گرم باشید

lمن حاضرم دلم _ دل آدمها هم _ شاد باشه و تبریکی هم در کار نباشه !

اما یک تبریک بی موقع و خوش موقع ! حتما خوبه . مرسی . پس شما نیم قرن و خورده ای دارید ؟ !

ali پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:55 ب.ظ

یه کمی کمتر از یه خورده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد