آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

قدم




دلم به حال پروانه ها میسوزد 

وقتی چراغ را خاموش می کنم 

و به حال خفاش ها 

وقتی چراغ را روشن .


نمی شود آیا قدمی برداشت 

بی که کسی برنجد ؟


"مارین سورسکو"


نظرات 9 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:52 ب.ظ http://after23.blogsky.com/

حتمن نمی شود. اگر می شد که خیلی خوب می شد.
ینی اگه می شد، چی میشد!!!

یاد اون جریان درست کردن دوغ با آب دریا افتادم !

نیره دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ http://bahareman.blogsky.com

می شود بی چراغ بود
می شود همیشه با چراغ بود
...
خفاش ها همیشه بی چراغند
و پروانه ها ...
می شود آدم بود ولی انسان نبود
می شود انسان بود ولی آدم نبود
...
می شود
نمی شود
؟!

مشکل این است که نمیشود وقتی که میشود !

مهربانو چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:48 ب.ظ

کاش میشد...ولی نمیشه
هر کاری کنی بلاخره یکی هست برنجه....
چقد سخته

خیلی ههم سخته ...................... :(

محبوب پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ق.ظ http://a-tree.blogsky.com

ملخ و پروانه و خفاش رو بی خیال...
چه دست آشنایی...

:))

[ بدون نام ] جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ب.ظ

.

نیره چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ http://bahareman.blogsky.com/1391/07

فرناز جان
شما ما را با این غیبت ها و نبودن هایت به آه کشیدن می کشانی
آه کشیدنی
آآآآه

نمی دونم چرا اینجوری شده !! خودم هم همش دارم آه می کشم و هرچی سعی می کنم به جای آه کشیدن وب بازی کنم نمیشه !!!!

یلدا یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

شاید شبیه آزادیه که مطلق نیست.
همیشه آزادی یک عده ، یک عده دیگه رو محدود می کنه.

بد هم نگفتی ها !! تو همون یلدای خودمون هستی ؟ کجایی ؟

یلدا دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

بله خودمم یلدای خودمون می خوانم در سکوت
هستم زیر آسمان خدا
هستم با آه های خودم

مرسی . سلامت باشی . خوشحالم که به من سر میزنی . همه ی ما هستیم با آه هایی ......

طاهان چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام داشتم گوگل بازی میکردم یه هو اسمه تو رو نوشتم رسیدم به اه دست اشنای تو رو با اون النگوهات و اینکه نه نمیشه هر کاری کنی بازم یکی ازت رنجیده

یکی ؟ کاش فقط یکی باشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد