آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

ای دل تحمل داشته باش




شک ندارم که هنوز دبستان هم نمی رفتم ... یعنی قبل از شش سالگی .  این خاطره اونقدر واضح توی یکی از کشوهای مغزم بود که انگار هر روز با این کشو سر و کار دارم در حالی که تا این آهنگ رو نشنیده بودم فراموش شده بود .........  و چه غباری گرفته بود .


پوران شاپوری وقتی که هنوز جوون بود توی این فیلم بازی می کرد در نقش یک خواننده .  نمی دونم چرا و چطور خیلی معروف شد......


روی پرده ی بزرگ سینما که با قد و قواره ی اون روزهای من بزرگتر هم بود یک برج ایفل نورانی دیدم و بعد خانمی که یک چیز پرپری صورتی سرخابی دور گردنش  داشت _ چیزی که در هرجایی به جز این خاطره اگر ببینمش فرار می کنم ! _ یک میکروفن سیاه بزرگ توی دستش بود ... به چشمهای کودکانه ی من با آرایش زیادی که داشت خیلی زیبا بود .  با حسی شدید و بسیار دوست داشتنی می خوند . 

                                                                 

آدم از سرنوشت چطور میتونه فرار کنه
آدم با این همه درد وغم میگی چیکار کنه
نریز نریز نریز ای اشک پاک
ای غم ازغم قلبم سینه چو پاک
ای ای دل تحمل داشته باش
ای ای دل تحمل داشته باش

مزه ی زندگی گاهی تلخه
گاهی خوبو شیرینه
تابوده این بوده تلخو شیرین
معنی هستی اینه
چرخ گردون گاهی آدما رو اون بالا می نشونه
گاهی هم از اوج خوشبختی ها به پایین می کشونه
نریز نریز نریز ای اشک پاک
ای غم ازغم قلبم سینه چو پاک
ای ای دل تحمل داشته باش
ای ای دل تحمل داشته باش

آدم از سرنوشت چطور میتونه فرار کنه
آدم با این همه درد وغم میگی چیکار کنه
نریز نریز ای اشک پاک
ای غم ازغم قلبم سینه چو پاک
ای ای دل تحمل داشته باش
ای ای دل تحمل داشته باش

ترانه سرا و آهنگساز جهانبخش پازوکی 



http://www.iransong.com/song/12870.htm




نظرات 8 + ارسال نظر
خرید اینترنتی سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

زحمت می کشید اما من همکار شما نیستم !

جکی چان سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.jakichan.mihanblog.com

فروش آرشیو کامل فیلم های جکی چان در :

www.jakichan.mihanblog.com

بهترین فیلم های کمدی-رزمی در دنیا

دوبله به فارسی

هر DVD فقط 2000 تومان

آرشیو کامل 15 عدد DVD فقط 22000 تومان

------------------------------------------------

فروش اسپمر کاملا اتوماتیک نیوکامنت

ارسال کامنت اتوماتیک با سرعت بالا

برای وبلاگ های : بلاگفا - بلاگ‏اسکای - لوکس بلاگ
حامی بلاگ - لیموبلاگ - بلاگ سازان - ابربلاگ

4 بلاگ دیگر به زودی افزوده خواهد شد

ارسال کامنت آزمایشی رایگان

در : www.newcom1.tk

شماره تماس : 09372201600

من از جکی چان متنفرم !!! زحمت کشیدید که تشریف آوردید .

محسن یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ http://after23.blogsky.com/

من از این آهنگ فقط نریز نریز نریزش یادمه.
میدونید اون وختایی که شما این فیلم رو بر پرده ی سینما می دیدید من روشنفکر شده بودم. سینمای ایران را نمی دیدم. تحریم بود. مگر فیلم های بیضایی و مهرجویی و ......
و جالب این جاست که خود من با یک هنرپیشه ی دیگری در همین سنین شما خاطره دارم. نمایی از او را به یاددارم که لب استخری در خانه ای می خواند. همین را به یاد دارم. نامش فرانک میرقهاری بود که هر کجا هست سلامت باشد....... انگار این خاطرات در همان دوران کودکی می آیند و بر ذهن حک می شوند و هرگز رهایمان نمی کنند و نمی روند.

فرانک میرقهاری ؟؟ ! هیچی بیادم نمیاره . من هم دقیقا این برایم جالب است که این خاطرات کجا حک شده اند و چرا می آیند یا چرا نمی آیند !

محسن چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ http://http:/sedahamoon.blogsky.com

شما نباید هم به یاد بیاورید. شما جوانید. فرانک میرقهاری آرتیست زمان کودکی من بود که آن روزها هیچ اثری از شما نبود. شاید بعد از دو سه فیلم هم سینما را کنار گذاشت و رفت شوهر کرد و عطای هنر را به لقایش بخشید. در حال حاضر در آمریکاست و یک وب سایت هم دارد که بسیار وب سایت شنیعی است.

شنیعانه رفتم که شناعتش رو کشف کنم !

محسن پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:56 ب.ظ

جالب اینجاست که پدرش اجازه نمی داد توی فیلم بازی کنه.میگفت سینما انحرافه و .......... اینا.

123 دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ب.ظ

خوب

شادی زارعی آذر پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 02:53 ب.ظ

هنرمند واقعی آن کسیست که تا ابد در قلبها و خاطره ها می ماند...درود بر تمام هنرمندان فراموش نشدنی این مرز و بوم....

شادی زارعی آذر یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 04:23 ق.ظ

این ترانه رو خیلی دوست دارم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد