آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

انتهای الکی




 حال اینروزهایم را نمی توانستم بنویسم و شک داشتم که بتوانم با عکسی ثبت کنم ..  این آهنگ را شاید بارها 

  شنیده باشیم . 

  حالا بیشتر دوستش دارم .  چقدر خوب می شود با  آن آه کشید . آه های الکی .  

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ق.ظ http://after23.blogsky.com

آه الکی خییییلی خوبه. به ویژه آه و ناله هایی که به اون میگن نک و نک. (ها؟ درست میگم؟ یا دارم کردی اش رو میگم؟) مال وختیه که مریضی، ینی یه سرماخوردگی مختصر و کمی تا قسمتی تب داری و توی رختخواب از خودت بروز میدی. انگاری حالت خوش میشه.

شایدم کردیش رو می گین .. بهتر . ما هم کردی یاد گرفتیم یا لااقل زر زر کردنشو _ یاد گرفتنای الکی !! _ ولی برام جالب بود : از علی شنیده بودم که دقیقا در شرایطی که شما می گین می گفت ناله حال آدمو خوب می کنه . من باور نمیکردم و البته هنوز هم باور نمیکنم

محبوب شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه ه ه ه ه ه ه
یه آه واقعنکی نه از الکی :(

اشکال اینجاست که آه های واقعنکی هم دیگه الکی هستند

کارِ ِخوب یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://kare-khoob.blogfa.com

آیا از خانه تکانی خسته اید؟
آیا از شنیدن صدای مکرر دستمال روی دیوار جانتان به لبتان رسیده؟

آیا سیم مودم وایرلستان در اثر خانه تکانی مثل مودم ما لنگ شده؟

ایا همه ی پول هایتان خرج خرید وایتکس و پودر شده و پولی برای خرید لباس ندارید؟

آیا بیکارید؟

نگران نباشید.برای شما عیدی ویژه ای داریم.کافی است روی کلمه "وب سایت" پایین کامنت کلیک نموده و در مسابقه ما شرکت کنید.

مسافر پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

رمز نو شدن باید اموخت وگرنه بهار فصلی تکراری است
روزهای خوبی در انتظارتان باد

راست گفته ای تا حدی : رمز نو شدن باید آموخت .
موافق نیستم : بهار فصلی تکراری ست . به نظر من هیچ چیز در طبیعت هیچ وقت تکراری نیست .

مسافر پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:37 ب.ظ

راستی سوالی داشتم که خیلی وقت بود می خواستم بپرسم شاید در پست قبلی تان نوشته باشید ولی پیدا نشد! سرخه ریکا یعنی چی؟ نام مستعار ادبیتان است؟
می دونم که کلمه ای به گویش شمالی است ولی کنجکاو شدم
...

سرخه ریکا یعنی پسر سرخه / پسر مو سرخ وهمانطور که حدس زدید شمالی است . نام مستعار من نیست . با لینک هفت پرده در لینکهای من به او می رسید .
نوروز فرخنده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد