آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

بارون

من از دیدن و شنیدن این سیر نمیشم .  مخصوصا وقتی بارون میباره . امتحان کنید .


 .http://www.youtube.com/watch?v=d6exsX26DxE









نظرات 4 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ

خانوم اجازه؟
ما پیلترشکنمان خراب شده. دیگه هیچچی رو نمیشکنه.

در مورد این مشکل با کسی تماس بگیرید که اهل شکستن باشه .

محسن چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ

قلییییییییییییییییییییییی ........ کجاییییییییییییییییییییی؟

یعنی قلی اینجا هم میاد ؟ تا حالا که کامنت نذاشته !!
:)

رشاد چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

بالاخره دیدم! بسیار زیباست.

وای آره . چه خوب که دیدین .

قلی پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 ق.ظ http://ghlimoli@yahoo.com

من همینجا ها هستم
دور می زنم
ولی پام به جایی نخورده...
یعنی کار بدی کردم مراقب خودمم!

دستت درد نکنه که مواظبی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد