آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

آه هایی که می کشیم

من آه می کشم . تو آه می کشی . او آه می کشد

نامه / میشو و سارا



 زمستان 1366 


 خانواده در وضعیت مشکوکی به سر می برد 

 حسین چون گذشته در یک مرخصی نامحدود از خانه دور شده است 

 سرپرستی خانه با من است و من ظاهرا مدیر خوبی نیستم

 این را از آنجا می توان فهمید که سرپرست همیشه گرسنه است 

 چه رسد به دیگر اعضا

 میشو پس از یک روز مریضی ( بیحالی ) اکنون بسیار شکمو شده است 

  سارا به خاطر رعایت نکردن مسائل بهداشتی و نظافت حداقل  در یک قفس زندانیست 

 هر چند که از این وضعیت راضی تر به نظر میرسد 

 به زودی عکسهایشان را برایت خواهم فرستاد 

 من زبان می خوانم کتاب می خوانم  و گاهی به اجاره های عقب مانده فکر می کنم 

                                       تو کی می آیی ؟

                                       سرخه ریکا

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://ketabamoon.blogsky.com

سرپرستی خانه با من است و من ظاهرا مدیر خوبی نیستم
این را از آنجا می توان فهمید که سرپرست همیشه گرسنه است.
چه رسد به دیگر اعضا.
من کتاب می خوانم و گاهی به اجاره های عقب مانده فکر می کنم.

هم ذات پنداری با نویسنده.

هم ذات پنداری را خیلی دوست دارم . هم کلمه اش را هم حسش را هم وجودش را . فکر می کنم حس تنهایی همیشگی و عمیق آدمها را کمی کم می کند .

محبوبه دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ب.ظ http://future-seed.blogsky.com

دروووووووووووووووووووووووووود

بانو بانو بانو بالای این صفحه هم نوشته شده 6! این 6 همان شش است یا یک علامتی چیزی است؟

من همیشه خدا دلم برای سرپرست های خانه کباب است. خیلی گناه دارند به خدا...

میشو: چه اسم دلنشینی! دلم خواست یک بچه ای داشته باشم و کوچولو و با نمک باشد و من صدایش کنم " میشو"! چطور است؟

این میشو و سارا چه کسانی یا چه چیز هایی استند؟ (آیکون یک محبوب کنجکاو که دارد سرک میکشد توی زندگی مشکوک سرخه ریکا )

راستی بانو جوابتان به این نامه چه بود؟

میشو یک بچه گربه بود . شما هم خیلی احساساتی نشوید و بچه ای به اسم میشو نداشته باشید . خیلی دوست دارید سگی گربه ای موشی چیزی بیاورید و اسمش را میشو بگذارید .

سارا هم یک زاغ بود با بالی مجروح . سیاه یکدست !

و اما جواب من به این نامه ؟ سوال خوبی بود . لابد باید یک نفر در یک وبلاگ آنها را منتشر کند تا شما بخوانید .

محسن سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ http://http:/ketabamoon.blogsky.com

خطاب به خانم محبوب.
آه بروتوس تو هم؟ آه شما هم اشتباه قبلی مرا مرتکب شدید؟
نخیر خانم محبوب. آن عدد شش نیست. کما این که نامه ی قبلی هم شش نبود. نامه ی قبلی دو بود که زیرش یک خط مورب کشیده شده بود و این نامه هم سه است با ایضن همان خط.
آه. ما دو تن بهتر است برویم و بررسی اسناد تاریخی بکنیم.

پروانه سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

همه رو ولش آخرشو بگیر:

تو کی می آیی؟

اتفاقا این کاریه که بعد از دریافت این نامه ها میکرد . حالا آخرشو ول کن بقیه شو بگیر !

یلدا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:28 ب.ظ

خانم پروانه گیلانی هستند و از شنیدن سرخه ریکا خوششون می اد

خانم پروانه گیلانی نیستند , گلستانی هستند و البته حتما از سرخه ریکا خوششان می آید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد